Herb Polski

Zespół Szkół w Niećkowie

Tekst łatwy do czytania

🏫 Zespół Szkół w Niećkowie

Tekst łatwy do czytania (ETR)


📍 Gdzie znajduje się nasza szkoła?

Nasza szkoła nazywa się Zespół Szkół w Niećkowie.
Znajdujemy się na wsi, w miejscowości Niećkowo, blisko miasta Szczuczyn.
To województwo podlaskie, powiat grajewski.

Adres szkoły to:
📬 Niećkowo 63, 19-230 Szczuczyn

Szkoła jest w spokojnym miejscu, blisko natury.
Można łatwo dojechać tu z innych miejscowości.


📚 Czego uczymy?

W naszej szkole uczymy młodzież i dorosłych.
Mamy różne typy szkół i kierunki nauki.

🧑‍💼 W Technikum możesz zostać:

  • Technikiem Ekonomistą – uczysz się o pieniądzach i prowadzeniu firmy.
  • Technikiem Informatykiem – uczysz się o komputerach i programowaniu.
  • Technikiem Żywienia – uczysz się gotować i przygotowywać posiłki.
  • Technikiem Rolnictwa i Maszyn Rolniczych – uczysz się o pracy na wsi i nowoczesnych maszynach.
  • Możesz też uczyć się w klasie policyjnej – poznajesz pracę policji i służb mundurowych.

🛠️ W Branżowej Szkole:

Uczysz się różnych zawodów, które pomogą ci szybko znaleźć pracę.

👨‍🏫 Dla dorosłych:

Oferujemy:

  • Szkoły policealne – dla tych, którzy już skończyli szkołę średnią i chcą się dalej uczyć zawodu.
  • Kwalifikacyjne Kursy Zawodowe (KKZ) – krótkie kursy, które uczą konkretnego zawodu, np. rolnika.

🧑‍🔧 Jak uczymy?

Nie uczymy tylko z książek.
Mamy zajęcia praktyczne, czyli uczysz się też przez robienie.
Współpracujemy z lokalnymi firmami – to pomaga znaleźć pracę.
Można też jechać na praktyki za granicę, np. do Włoch.


🧑‍🦽 Czy szkoła jest dostępna?

Tak.
Dbamy o to, żeby każdemu było łatwo się uczyć.
Mamy podjazdy i udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami.
Pomagamy, jeśli ktoś potrzebuje wsparcia.


💃 Co jeszcze możesz robić w szkole?

Po lekcjach można:

  • tańczyć w zespole ludowym „Kłosek”,
  • grać w drużynach sportowych,
  • brać udział w wydarzeniach i wyjazdach.

📞 Jak się z nami skontaktować?

Możesz:


❤️ Każdy jest u nas mile widziany

  • W naszej szkole każdy uczeń jest ważny.
  • Pomagamy, wspieramy i uczymy z szacunkiem.
  • Chcemy, żebyś czuł się u nas dobrze, bezpiecznie i miał szansę się rozwijać.

Ciemny kontrastpanorama_fish_eye
Podkreślanie linkówpanorama_fish_eye
Podświetlanie nagłówkówpanorama_fish_eye
Skala szarościpanorama_fish_eye